Aktiesnakken — Oktober 2011
-
tak for snakken
-
ja time will tell. tak for snakken
-
Altså,at sælge en fabrik bare for at få ind lidt penge på kontoen ,er det i aktionærernes interesse?om nu den er ca 600 millioner værd,og så sælges for ca 50% så mister man ca 300 mill.
-
Med en omk.på ca 50 mill. Om året for at holde den ,så kan man vente lidt og alligevel lave en " god" forretning istedet for at bare paniksælge nu,om fire år ville det så give 100 mill. Mere end bare at smide den nu for at få op aktiekursen ???
-
Det er netop denne paniske tankegang som sænker hele markedet lige nu,ren psykologi !!! ;0))
-
De står jo ikke lige ind for en NE !! så slå koldt vand i blodet ............................
-
jeg tror på på projektet, men er i tvivl om hvordan den fabrik skal håndteres. Jeg har ikke forstand på vedligehold af sådan en størrelse, men kan man ikke risikere driftomkostningerme bliver væsentlig højere med tiden? Den er snart 5 år gammel så dens faciliteter bliver måske forældet i forhold til en ny og selvfølgelig dyre fabrik. Jeg læste et sted at der var et 2 cifferet antal pontetielle købere i 2010, måske man skal sælge til den ene der er tilbage og så til en lavere pris end de 600 mil
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind