Aktiesnakken — Oktober 2011
-
og så tror jeg at det skal være regnskaberne der hiver markederne op, når de uger så er gået så vender vi nok tilbage til gloom. Hvis vi får nogle tech regnskaber ala google så tror jeg optimismen vender tilbage. Men gældskrisen er ikke sjov
-
men kig på regnskaberne, de vil afslører meget
-
true, men de er det bedste vi har
-
jeg har det med regnskaber som churchill havde det med demokratiet. Det er langtfra perfekt, men det bedste vi har fundet på
-
ja det fejler bestemt heller ikke noget

-
Hej og tak for en god hjemmeside, som jeg har været en del inde på, det sidste år.
-
Jeg har specielt fulgt med i Gen, men synes godt nok den er stille i øjeblikket. Nogen der ved hvornår der sker noget igen?
-
om 10 dage
-
kommer der salgstal fra GSK
-
så har vi regnskab og så kommer Jan van de Winkel herind d. 4 november og taler om udviklingen
-
så godt sidste gang han var inde, meget oplysende, men reaktionen var da fuldstændig underlig set på kursen altså
-
30% op ?

-
tror du at der er noget posetivt at vente sig d. 25?
-
det er den 27. sorry. Tjaah det er ikke til at sige. Jeg tror ikke man skal sætte næsen op efter det store, men jo længere tid der går jo mere sandsynligt må det vel være at der kommer noget offlabel salg af arzerra
-
selvom markedet er blevet biotræt er arzerra stadigvæk et af de medicinalprodukter med størst potentiale
-
Jeg sidder med et gak på -26% i aktien og har råd til at samle lidt op i den. Er det nu tror du?
-
i don't know. det er jo stadig high risk.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind