Aktiesnakken — Oktober 2011
-
yes en squeeze bedre
-
Jeg har ABB de giver udbyttet uden at trække skat, fedt, dem skal jeg også have flere af.
-
Nu er der sat 24 kilo velo tilsalg til 88 øre og ingen vil købe,
der kan man se hvordan en skodaktie se ud, den er bare færdig, den ender i 25 øre og så får de en partner og den stiger 40% og hvad så. -
Dansk biotek i en nøddeskal.
-
ja men først siver den til 25 øre og så stiger den 400%
-
Så, nu tager Carnegie over og sælger flere velo, nu kan man købe til 87 øre
-
En af årsagerne til at aktien går i den modsatte retning kan skyldes, at Vestas skal høste ordrer på godt 200 MW om ugen indtil årsskiftet for at kunne nå den nedre del af sit ordreindgangsestimat. Dette kan umiddelbart forekomme som en lidt stor mundfuld, hvorfor vi ikke anbefaler at samle aktien op på nuværende tidspunkt, skriver Nordea
-
lidt fra diba.... bemærk at det er ansvarlig kapital og det går på solvensen
-
-
umiddelbart må man sige at det er lidt af et sginal i disse tider
-
DiBa Bank optog lånet i 2006 med forfald i 2014 og med mulighed for førtidig indfrielse fra 17. november 2011.
-
fra 17 november?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind