Aktiesnakken — Oktober 2011
-
fint med denne vestas ordre. Det er 2. gang på kort tid EON køber V100 hos Vestas. De har nu købt 300mw hos Vestas og 300mw hos GE indenfor 2 mdr
-
De forventes at vil bruge 2,5 mia euro i perioden 2011-13. Altså omkring 15-1700mw. Så der er flere projekter fra dem....
-
er det ham fra Ceca?
-
nej jeg havde ikke denne. Så det var en bonus ordre.
Jeg har nu rundet 20.000mw i arket -
Så længe de ikke er annonceret så er de ikke sikre

-
Men der er 100% sikert mange af dem der aldrig bliver til noget
-
Flere af projekterne er på et meget tideligt stadie
-
Arket består af projekter Vestas har bekræftet, kunden selv har bekræftet via pressen, ansøgninger hvori Vestas bliver nævnt, ansøgninger hvorfor mølle dimensioner passer med vestas møller og projekter hvor vestas har store ramme aftaler med kunden
-
så det er en balndet landhandel. En del projekter har allerede godkendelser på plads. Men langt de fleste har ikke det endnu. Og derfor er usikkerheden naturligvis stor
-
Jeg gætter på at vestas selv arbejder med mindst 50.000mw i deres pipeline.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind