Aktiesnakken — Oktober 2011
-
jeg tænker bare højt... for måske lidt underligt først at hive manden ind i grundlovsforhør hvis sagen kom frem for over 6mdr siden
-
hele den sag omkring moodys virker ikke ret kosher - var der nogen, der så udsendelsen om det danske boligmarked på DR1 i går?
-
"Cecas investorer blev stillet en fast årlig garanteret rente på 15 pct. i udsigt." - hvem hopper på den slags, når den risikofri rente ligger og bopper omkring 1-2%???
-
"det lukkede forhør af hensyn til efterforksningen" kommer i hvert fald til at klinge hult... når manden har haft over 6mdr til at fjerne beviser osv.
-
det kan være, at vi har flerer Bernie'er her i Kjøffenhaun...
-
ceca var det ikke dem med valutaderivaterne?
-
fint med denne vestas ordre. Det er 2. gang på kort tid EON køber V100 hos Vestas. De har nu købt 300mw hos Vestas og 300mw hos GE indenfor 2 mdr
-
De forventes at vil bruge 2,5 mia euro i perioden 2011-13. Altså omkring 15-1700mw. Så der er flere projekter fra dem....
-
er det ham fra Ceca?
-
nej jeg havde ikke denne. Så det var en bonus ordre.
Jeg har nu rundet 20.000mw i arket
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind