Aktiesnakken — Oktober 2011
-
damn!!!
-
på grund af snyd
-
i protest mod den sindssyge og rasende censur samt den uhildede undertykkelse af brugernes ønsker her på sitet, har jeg skiftet profilbillede til at reflektere mit sinds skønhed og ubestikkelighed
-
alle andre aktiespil har været sårbare overfor kurser stillet fra eget depot i small og midcap
-
hahaha varnæs
-
max 20% i en aktie.....
-
playing....but still teaching
-
jeg er ikke helt klar over, hvilken ende jeg vendte til kameraet den dag. Men jeg kom ikke helt skidt fra det, når jeg selv skal sige det
-
brormand!
-
ingen slår mig på mine dobbelt finansshorts
-
og nu 55 minutter efter start fik jeg en fejlbesked - og min iPhone blev ikke opdateret
-
tak til Apple
-
du skal bare være glad for at Apple gider at tale med dig
-
det gør de heller ikke
-
meget løgn biop
-
100% objektiv. Han var et geni. Det er et faktum
-
-
så brød min opdatering ned for 2. gang - tak til apple
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind