Aktiesnakken — Oktober 2011
-
mon ikke de andre kanaler også er ? (man vil bare ikke indrømme det)
-
jeg holder i hvert fald meget af både cafe latte og DR2+K - så er man fri for at se lorteprogrammerne på TV2 og DR
-
og så er jeg evigt taknemmelig for at kampen i aften kommer på TV2 - skide godt initiv
-
ja biop.... i'm calling da shit (and bluff)

-
Bryder mig ikke om at få et Tabsgivende salg opkaldt efter mig fantomas:)
-
-
Lidt uddybning omkring Slovakiet. http://www.business.dk/oekonomi/slovakiet-siger-nej-krisefond
-
Casper Nielsen, Birkerød | Skrevet: 11. okt 11 kl. 08:33
Tankevækkende er det da: - En udenrigsminister der har lært at tale engelsk, ved at se The Julekalender. - En forsvarsminister som er militærnægter. - En kirkeminister med anden etnisk baggrund og som har truet med at melde sig ud af folkekirken. - En mandlig ligestillingsminister. - En sundhedsminister der er gravid og snart skal på barsel. - En skatteminister på 26 år, som kun har arbejdet… med frikort. - En Erhvervs- og vækstminister m
-
Fantomas, det var bedre om du havde lavet en fillandkill i apple igår:-)
-
måske det her link kan hjælpe http://www.stream2watch.com/
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind