Aktiesnakken — Oktober 2011
-
"Da Sparekassen Sjælland begærede Euro Ejendomme konkurs, havde Max Bank allerede taget sine forholdsregler og ladet John Jensen overføre ejendomme for omkring en halv milliard til sine børn, skriver avisen."... Lidt voldsom konformationsgave
-
men eftersom jeg fik suppleret i 3,91 vil jeg skam ikke klage hvis det sker
jeg tror blot ser skal konkrete nyheder af pæn positiv karakter til for at få den derop -
ups forkert forum

-
haha - folk, der koketterer med at de ikke har noget fjernsyn, så ved man hvad klokken er slået.
-
Lidt lige som folk, der kan finde på at bruge ordet koketterer.... kommer jeg i tanke om...
-
ja - vi burde nok kunne finde nogle mere favnende individer
-
har i set at Italiens regering mener at finanskrisen er forårsaget af kokainmisbrugende tradere?
-
Det går bare lige i blindtarmen på mig, når han siger ting som "Jeg har set et enkelt afsnit af X-Factor, og jeg hører, at folk er rigtig glade for det".
-
Jeg ved egentlig ikke hvad RV mener om DR. En del af partiet må da hade det som pesten
-
...og han er tilsyneladende fuldstændig ligeglad med sin egen ignorance på området
-
mon ikke de andre kanaler også er ? (man vil bare ikke indrømme det)
-
jeg holder i hvert fald meget af både cafe latte og DR2+K - så er man fri for at se lorteprogrammerne på TV2 og DR
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind