Aktiesnakken — Oktober 2011
-
Præcis, zymes, det er fuldstændig rablende. Overvej hvad vores gæld hedder hvis vi skal nationalisere danske bank. Og hvad renterne på flexlån bliver i det tilfælde. Det er så sindssygt.
-
To nyklassiske økonomer har fået nobelprisen. Det glæder mig mht. signalværdi.
-
Den ene har forsket i fordelene ved strukturelle overskud. Hehe
-
Rente max er kreditforeningernes svar på de radikale.
-
http://epn.dk/okonomi2/dk/article2572881.ece et af efternavnene virker bekendt. Gad vide om...
-
Det er faren til skatteministeren - og han er vistnok også en særdeles stor støtte til Villy...
-
-
Nu skal folks pensionspenge bruges på at finansiere en masse urentabelt lort. Alt sammen koordineret hjemme ved Møgernes middagsbord. Det bliver sikkert kaldt "risikovillig kapital" på newspeak
-
hvorfor skal VWS nu i hegnet igen..
-
Det er også en god investering for Pension Danmarks medlemmer, da vi opnår en forrentning lidt over renten på danske statsobligationer." så dvs. 2% per år. Flot.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind