Er der nogen der kan gennemskue om Merkels tab af valget forøger chancerne for eurobonds? Der skulle være nogen støtter for EU-obligationer hos oppositionen....
ja Rune.. jeg vil ikke dumme mig - har gjort det nok - : ) så hygger mig på sidelinien.. har dog nogle aktier.. så hvis markedet stiger så må jeg glæde mig over det i stedet.. men vil gerne købe / supplere.. men evt kun kortsigtet..
kender i det med at man skal ud af døren og har følelsen af at man har glemt noget. Lige nu har jeg det som jeg har glemt at sælge noget, selvom jeg kun har 20% tilbage.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.