Aktiesnakken — September 2011
-
Schouw er iøvrigt også snart nede i et niveau hvor den kunne blive interessant..
-
kom bare i tvivl om hun kunne kigge med på den anden side
-
Vi kunne sagtens have fortsat i en time igen
-
eller mere, der var desværre et par spørgsmål jeg ikke så
-
I havde altaå også rigtigt mange. Næste gang tror jegnvi skal prioritere dem
-
Jeg forsøgte at dele sol og vind lige
-
ja.. det var jo som forudset, at 1 time ikke var nok, og kurspåvirkende info kan ikke gives her, så derfor også begrænset mulighed for at svare, når vi spekulerer...
-
ville gerne vide hvorfor de ikke tog de fulde 10% ved emissionen, når nu pengene var klar, og om vi kunne lave lignende seance, ved Q3..
-
Ja det var faktisk det spørgsmål jeg sad med da det sluttede. Men måske næste gang
-
-
Har Grækenland ikke viljen?
-
men du gjorde det nu godt...
-
Det er jeg glad for at høre
-
Kristensen synes det er en gammel historie om de skatter. Nu har de fået de 15 krav. Så må detmtestes
-
Bliver sjovt at se hvad det ender med, jeg var i dialog med BioPorto, for at få et sådant arrangemnet op, men det var ikke lige "Stedet" at gøre dette.. det hjalp lidt på humøret da ham fra vinkel var inde over... - tror kanalen snart må udvide sendetiderne
-
Riemlig fantastisk: http://jp.dk/jptv/nyheder_erhverv/erhverv/article2550848.ece
-
Nå jeg smutter.. Hyg jer og godnat når I når dertil..
-
Ja det er spændende fill
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind