Aktiesnakken — September 2011
-
Nevertheless with some €1.6 trillion of debt, Italy is dependent on investors confidence to keep its interest payments low. In 2011, it expects to pay €73 billion of interest, assuming a 4% rate. But at 6%, interest payments would absorb another €35 billion a year. The current yield on 10-year debt is 5.4% and rising. This is a vicious circle. The higher the refinancing rate, the greater the worries about unaffordability, which means an even higher rate. And Italy has to refinance €500 billion o
-
Frygtelig nyhed om Italien.
-
Jeg kan ikke forestille mig at det kommer som en kæmpe overraskelse, men markedet skal nok reagere negativt
-
I det store perspektiv er det jo bøvlet, at de har ratings kommer hver 14. Dag og smadrer alt opadgående momentum
-
Aka, har i lavet noget om ved chatten? På iPad er det ikke længere den seneste besked, der står nederst i chatboksen..
-
Hellass statsminister George Papandreou overveier å
holde en folkeavstemning om Hellas skal fortsette å håndtere
gjeldskrisen i ØMU eller om landet skal forlate valutaunionen.Det melder den greske avisen Ekathimerini tirsdag og henviser
til kilder.Papandreou håper at resultatet av en slik avstemning vil gi et
nytt mandat for hans regjering for å fortsette innstrammingene
som har støtte fra lånegivertroikaen ECB, EU-kommisjonen og IMF.Et forslag til parlamentet om en folkeavstemning
-
Ja osteo. Vi fixede et problem og har erstattet det med et andet.
-
Men jeg har fået det til at virke pp min ipad. Spørg mig ikke hvordan
-
Er det ikke 50.000 de vil skabe
og godmorgen -
SP500 contra forbrugertillid. Tjek den nederste graf. http://www.teknisk-analyse.dk/blog/index.php?id=jj5
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind