Aktiesnakken — September 2011
-
Nu er det eb, men det lader da til at være ret ligetil...
-
ja nå 3f er inde over, så plejer det at være noget om snakken
-
haha: "Nu har jeg jo ikke læst det helt igennem. Og det har vores vælgere helt sikkert heller ikke. Parolerne er støvede og bør støves af - så snart som muligt."
-
svarer det ikke til at en præst ikke har læst biblen?
-
støves af = igennem spin-maskinen, så de lyder anderledes men reelt set betyder det samme...
-
det er jo ren teoretisk marxisme retorik - mens stemmerne de fik var fra SFere der ikke kunne finde sig hjemme med Villy og Helle sovende arm i arm. EL er blot det nye SF - og SF er ved at være historie - de må opfattes som en venstrefraktion i Socialdemokratiet. Hørte lige Pias analyse på TV2 News - hendes analyse er jo knivskarp og uden slinger.
-
once you go PI you never go EI

-
hahaha. Jeg har aldrig set mig tilbage
-
Ha ha ha,,,
Villy Søvndal og Den hellige gral http://www.youtube.com/watch?v=NWUBksFWyPg -
Jeg synes Villy er en yderst interessant politiker, under ham kan SF komme i regering. Helt utænkeligt for bare 10 år siden
-
skattelettelser på 0,2 promille?? http://politiken.dk/politik/ECE1397268/koebenhavn-vil-saette-skatten-ned-for-virksomheder/
-
det må være en fejl
-
haha, insane
-
man skal godt nok være virksomhedsfjendsk hvis man forlader forhandlinger på grund af 0,2 promille.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind