Aktiesnakken — September 2011
-
det er nok ikke grækenland i sig selv man er nervøs for men det de kan gøre som domino. Tænk på Grækenland som staternes Lehmann Brothers
-
jeg vil skide i en af ostes tomme leverpostejdåser, lade den stå i solen et par dage, og så kaste den efter den nærmeste græker
-
jeg er hellere køber end sælger, dog til andre ting end finans
-
vi kan da være relativt stolte over at vi har kaldt danske bank som de eneste
-
Dax brud under 5000 vil i hvert fald være kaotisk
-
Hvis man bare følger lidt med på boligdebatter i dk ved man, at danske bank er ekstremt udsat
-
ja osteo, men vi er stadig de eneste der har sagt den var giftig
-
Ja, det er vist ikke kutyme at kritisere DB

-
Men det er ret utroligt at alle kan gå ind på DST og holde øje med hvem der ejer hvilke obligationer, alle kan læse bankpakkerne, men ingen råber vagt i gevær over hvor slemt DB er eksponeret for Irland og danske flexlån
-
der er noget om amagerbanken på p1 nu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind