Aktiesnakken — September 2011
-
Jeg tror også de er vrede på Esplanaden
-
http://www.business.dk/oekonomi/eu-formand-ser-ingen-ny-recession gammel marxist ved at spolere et helt årti
-
De har jo hørt sammen i mange år. Jeg tror de seneste fyringer i markets er "Mærsk" ånden der er ved at komme ind i banken, hvilket nok kun er sundt
-
men deres 5 mia. kommer de sku nok til at afskrive rimeligt pænt på. Men der er jo større ting på spil når Danske Bank vakler. Det er jo hele det finansielle system der bliver et problem
-
Ad osteo link. Fatter ikke han kan komme med den garanti, når du kigger på US. Fatter ikke de gider.
-
Man vil virkelig ikke have en ny mand ind i det firma som måske tror han skal lave en operation "rene hænder" sådan noget systemrytteri kostede amagerbanken livet indenfor 30 minutter
-
jeg tror markedet lige pludseligt skal i jura mode op til onsdag. Fucking hell
-
nope. de gik fra hinanden i fredags
-
de er uenige om recession skal have gennemslag på besparelserne eller ej
-
danske nede i 68
-
det er ikke mere end 2 uger siden vi sad og talte om at kurs 90 var dyr. Og at den skulle under 80. Og der blev nævnt 70 og 60
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind