Aktiesnakken — September 2011
-
det er næste 2 år siden de blev stillet op. Så de skal spinde som en lille kat
-
zymes, det er også det, jeg advokerer for her i DK. Det er på tide at stoppe det vanvid
-
jeg nøjes med at køre forbi dem 4-8 gange per mdr. Og der synes jeg nu stort set altid de køre. Så jeg kan ikke helt gendkende det. Netop fordi møerne står hvr de står med ufattelig mange der køre forbi så vl jeg også antage det er nogle af de bedst servceret offshoer møller de har Så hvis der var større problemer så vile vestas udskifte den defekte del. Vil jeg tro....
-
eller franskmænd

-
nå bortset fra Neuroskraldet så ser markedet jo fint ud idag. Vi er grønne i toppen
-
den er ved at gå ned nu, så hardcore er de trods alt ikke
-
præsentations slides til NS cc kan findes her http://neurosearch.com/Default.aspx?ID=8128
-
klokken 11 bliver crunchtime? har vi en troldmand på det i IR Live?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind