Aktiesnakken — September 2011
-
http://www.demetra.dk/mandagsoverblikket/august-2011/guldet-kan-vaere-i-gang-med-en-vendingsfase-eller-en-korrektion.aspx om han er klog eller tosset ved jeg heller ikke

-
http://www.business.dk/energi-miljoe/vrede-storinvestorer-hiver-vestas-i-retten hvad tror i det vil betyde for vestas på sigt?

-
jeg lytter ikke rigtig til nogen dansker når det kommer til guld, for de ved ikke meget om det....du skal tænke på den finaskrise vi er i gang med bliver lige så slem som i 30,er, så det eneste folk kan gemme deres værdig i er guld og sølv,men du kan jo selv prøve og under søge hvor svært det er og få fat i fysik guld, der er vente tider på det...
-
Ser da skidt ud for VWS...
-
Vil gerne have Vestas den dag hvor de vrede aktionærer finder ud af at Ditlevs plan holder vand:-)
-
Svenskerne er skam glade for plus-profilen : http://www.proinvestor.se/medlem/plus
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind