Aktiesnakken — September 2011
-
Så på mandag da ? :_D
-
hvis de udlån, du pantsætter, ikke er 100% værd ?
-
og så håber, at din kreditvurdering holder til mandag...
-
ecb tager kun imod toppen af poppen... og så operererr de med haircuts også i pantværdien
-
her er tråden med lidt om den danske vinkel http://www.proinvestor.com/boards/45174/Lidt-mere-hjaelp-til-smaabankerne
-
og mon vi ikke oplever haircuts - det er jo bankerne, som står med hatten i hånden - klar til at blive klippet
-
Han bekræfter, at udvidelsen af belåningsgrundlaget skal ses i sammenhæng med beslutningen ugen før om også at lade sektoraktier indgå i det sikkerhedsgrundlag pengeinstitutterne kan stille med. Tanken er i øvrigt langt fra ny. Muligheden for at bankerne kan låne i centralbank mod sikkerheder i udlån af god kreditkvalitet kendes fra en række europæiske lande, heriblandt Tyskland, Finland og Storbritannien
-
(citat bernstein)
-
Shit...
på min nordnet står der OMX med røde tal, minus 100% ha ha -
puuu, blev udskiftet med plus på 0,53... uha
-
gen ligger stærkt ud med 32,5 har der været dårligt nyt?
-
det er da et dejligt marked, du kan tjene penge på at aktierne falder, og når de begynder at stige, har du flere penge at købe for:-)
-
-
ECB - my bad
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind