Aktiesnakken — September 2011
-
selvfølgelig men både aktierne og hånde.. træls kombination
-
men lad os se hvor vi lander i dag.. jeg tror jeg holder mig i ro indtil i morgen
-
Rune respekt for at du stadig skriver i chatten med en brækket hånd. The power of PI
-
der er nu også lige et par smutter imellem
-
det godt biop..

-
så længe næste offer har noget at gøre med at få lapdance
-
Fill tror vel bare at man er en eller anden slagtekvæg som skal parteres
-
Knæk og bræk!
-
synes det var en tynd kop the ud i informationer omkring nogle af tingene fra Thea.
-
og det ja omkring nye aftaler burde der være fulgt journalistisk op på med flere spørgsmål
-
for det var det eneste interessante hun skrev. Når man stiller op, forventer vi altså lidt mere end et show, og
-
Bioporto leverede kun et show. Jeg kunne ikke rigtig se en forklaring på forretningen i de svar hun kom med.
-
Men godt forsøgt aka, og et nyt 12-tal for det til ProInvestor, Bioporto fortjener vel kun et 5-tal for besvarelserne
-
og lille jeg kom ikke derfra med nogle tal til regnearket.
-
Nervøsitet udløser kursalarm på børsen
http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/215770/nervoesitet_udloeser_kursalarm_paa_boersen.html -
Jeg tror på den vis ikke det er meget anderledes end hos de professionelle, når de udtaler sig offentligt er de meget forsigtige. Forståeligt nok
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind