Aktiesnakken — September 2011
-
SSF er jo helt pjattede med den i Israel
-
vi takker endnu engang

-
...cirkusrevyen eller københavn?
-
jeg tænkte på vendingen "der var det værste gang lort uden bid og vid" - som jeg ser det, kan den gå begge veje. Både cirkusrevy og kbh...
-
som ekstrabladet rammende skriver i dagens leder: "KØBENHAVN ER en by, hvor man på samme tidspunkt er i gang med hundredvis af forskellige projekter, som udføres i et tempo, der ville overraske de gamle egyptere. De var i stand til at opføre pyramider med håndkraft i hurtigere tempo, end det tager København at lægge tre meter asfalt"
-
it's funny - because it's true
-
-
du kan nok finde lidt tal her http://proff.dk/
-
alternativt må du til lommerne på cvr.dk eller måske via eksempelvis handelshøjskolens bibliotek (fjernadgangslogin er ok har jeg hørt)

-
De har ikke aflagt første regnskab endnu, da det er et forholdsvis nystartet selsakb..
-
men først igennem http://www.consensusmanagement.dk/
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind