Aktiesnakken — September 2011
-
Iøvrigt så har Moral Hazard drengene nok fået vind i sejlene efter UBS trading skandale. De lærer jo ikke noget......
-
det er ihvertfald godt vi har muligheden
-
jeg har ikke så meget fidus til jyske
-
kan bedre lide disse guys http://www.proinvestor.com/aktieanalyser/108/Uge-37---CentralBankerne-Handl
-
En bankmand er intet andet end en sælger forklædt som rådgiver...
-
desværre møder vi trods alt bankmænd hyppigere end isbjærne
-
men hvad laver dernede in the first place?
-
*man
-
http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1622694.ece nåh skjærbæk, nu skal du vist også selv til at passe lidt på som "moralens vogter" i parken
-
Nu er det eb, men det lader da til at være ret ligetil...
-
ja nå 3f er inde over, så plejer det at være noget om snakken
-
haha: "Nu har jeg jo ikke læst det helt igennem. Og det har vores vælgere helt sikkert heller ikke. Parolerne er støvede og bør støves af - så snart som muligt."
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind