Aktiesnakken — September 2011
-
Men hvis vi nu gav dem X måneder på fuld ydelse, og derefter skar 10% om måneden indtil vi ramte det absolutte minimum nødvendig for overlevelse, så ville man se andre boller på suppen. Desuden er jeg altså tilhænger af, at hvis de vitterligt ikke kan finde jobs, så er der masser af grønne områder der kunne klare en oprydning. Så får de sig også lidt motion, og sænker dermed udgifterne til sundhedssektoren. Win/win.
-
Lige præcis!! Og jeg var altså også arbejdsløs for 3 år siden, jeg tænkte slet ikke på kontanthjælp, der skulle bare findes et job. Dem nede på jobcenter, de viser jo íkke ligefrem engagement. Jeg vil ikke sige det er danmarks fremtid der sidder dernede, fordi de fleste kan sgu finde sig et job, det er bare blevet for nemt at daske rundt dernede, det bliver jo udnyttet på det groveste. Selvfølgelig er der nogen der bare ikke kan finde et job, men det er så hvad de er, men der er godt nok
-
Hehe Thure
Jeg er klar over at man ikke kan skære alle over én kam, og der er masser af tilfælde hvor mit udsagn ikke kan gøre sig gældende. Men det ændrer nu ikke ved, at der er for mange der udnytter systemet, og det skal stoppes. Det skal altid kunne betale sig at arbejde - det må aldrig blive et spørgsmål om "naaah, jeg får et par kroner mere om måneden, men det er ikke besværet værd". -
UPS - UBS har tabt 10 mia på medarbejders egne spekulationer
-
well - spekulationer er vist så meget sagt. Der var tale om en enkelt handel: http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/215215/ubs-handler_taber_10_milliarder_kroner.html
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind