Aktiesnakken — September 2011
-
bankerne er jo nok ihvert fald ligeglad om aktionærerne får en lussing eller en SM-afstraffelse uden lige....
-
de græske storaktionærer kan nok heller ikke holde hånden under dem
-
vi må jo lære dem hvad erhvervslivet har brug for, at sætte sig på bagbenene, når de strækker hånden ud er langt fra min pragmatiske tilgang til livet. Problemer skal løses. Det sker aldrig med en ideologisk tilgang
-
meget a pro pos - ingen aner, hvad Rad Venstre vil: http://larshovbakke.blogs.berlingske.dk/2011/09/11/den-radikale-gade/
-
og et godt eksempel på Rad Venstre og deres kumpaner vil gøre: http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/214936/chokoladekongen_raser_mod_thorning_og_soevndal.html
-
monberg tilbage i normalspread 265-275
-
-
JV du plejer at følge spg....set omsætningen idag?
-
sydbank ser ud til at have fyldte hylder idag.
-
nej det kan gå meget værre
-
der er nogen beregninger i debatten som er meget gode holdepunkter ift. topsil. Ligger P/E ikke rimeligt højt på den? Men på et tidspunkt er den jo interessant, hvis man tror på væksten i den
-
der er bare så meget value der er på tilbud nu at jeg nok hellere vil kigge der
-
et fase3 resultat mere fra zealand
-
Coller - jep, jeg fulgte med. Det meste foregik i den første time. Ved du om vinduet for insiderkøb er åbent?
-
ja, det vil jeg tro...det er kun 3 uger siden regnskabet kom, så mon ikke det stadig er åbent
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
-(lixisenatide)-behandling-med-enkelttrins-opdosering-lige-saa-effektiv-som-med-totrins-opdosering-til-at-forbedre-blodsukkerkontrollen-ved-type-2-diabetes