Aktiesnakken — September 2011
-
jeg er på en eller anden måde mere tryg ved sandheden end den gærede løgn
-
Om 20-30 år finder vi nok ud af, om der var en udenrigspolitisk side af at få skiftet strauss-kahn ud. Det bliver spændende.
-
Zenia Stame er lidt af et orakel. Som de pisseskæve originaler i Grækenland, så aner hun heller ikke, hvad der er op og ned. Spørgsmålet er, er hun høj på narke, eller på stupiditet?
-
intentionen er jo rigtigt. men hun ved nok ikke meget om iværksættere
-
det er der ingen på tinge, der gør
-
intentionen tror jeg er helt forbi - det er det sædvanlige ordgas for at få lidt fred for de der besværlige folk i den private sektor
-
men hvis de kan gøre noget ved det behøver de for min skyld ikke have jord under neglene
-
det er ikke der, jorden befinder sig
-
DF: Gratis peberspray til ældre http://jp.dk/indland/indland_politik/article2542774.ece
-
har i set spreadet i MT? 170-290!
-
case in point
-
politikerne kan ikke give os noget hjemmemarked - og de kan ikke give os vilkår, der gør det muligt/interessant at skabe arbejdspladser til eksport. What to do?
-
Det er en arrogance uden lige, at tro der blot er tale om en smule bureaukrati og lidt iværksætterskat - de to ting er bare symptomer på det rekord-giftige miljø, der er for iværksættere.
-
LÆser man kommentarerne til Zenias blog, er der en tosse, der beklager sig over at A-kassen gør det besværligt
-
Hvornår fanden har det været dem fra hjælpe-klassen, der har skabt de store resultater?
-
Varnæs vi må tage det første skridt med politikerne, der ikke forstår vi er et entrepreneurship 3. verdens land
-
derfor skal man ikke støde dem fra sig der siger det rigtige
-
selvom de ikke forstår hvor fundamentalt tingene skal ændres
-
hun siger ikke det rigtige - det er endnu en omgang politiker "vi vil ikke gøre noget reelt ved sagerne"
-
Hun står bag en plan om 40.000 flere offentlige ansatte, indkomstskatteforhøjelser, fjernelse af erhvervsstøtte og mange andre rare ting
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind