Aktiesnakken — September 2011
-
jeg er hellere køber end sælger, dog til andre ting end finans
-
vi kan da være relativt stolte over at vi har kaldt danske bank som de eneste
-
Dax brud under 5000 vil i hvert fald være kaotisk
-
Hvis man bare følger lidt med på boligdebatter i dk ved man, at danske bank er ekstremt udsat
-
ja osteo, men vi er stadig de eneste der har sagt den var giftig
-
Ja, det er vist ikke kutyme at kritisere DB

-
Men det er ret utroligt at alle kan gå ind på DST og holde øje med hvem der ejer hvilke obligationer, alle kan læse bankpakkerne, men ingen råber vagt i gevær over hvor slemt DB er eksponeret for Irland og danske flexlån
-
der er noget om amagerbanken på p1 nu
-
tror det er ham forfatteren til den nye bog der er hos Krause
-
I aften er der Boliga debatten på tv2 news, men desværre tror jeg de tekniske spørgsmål er blevet 'fravalgt'. Jeg havde givet min højre arm for at spørge "hvor mange går på tvang ved en f1-rente på 3%, og hvor mange tvang kan DDB holde til, før de må nationaliseres!"
-
danske bank dit navn er countrywide
-
(kan i huske side 57 :-))
-
tænker du ikke på din gak i countrywide nu aka?
-
åååh ondskab vig bort

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind