Aktiesnakken — September 2011
-
ja. de prøver at tvinge lagrange til at lægge låg på bank kapital behovet
-
Interessant dok på DR K lige nu om 1929
-
Germany May be Ready to Surrender in Fight to Save Greece http://www.bloomberg.com/news/2011-09-11/germany-readies-surrender-in-fight-to-save-greece-euro-credit.html
-
-
jeg finder det fascinerende at vi er det eneste medie der virkeligt går op i det her. Og jeg finder det meget mærkeligt at gældsætningen ikke er blevet et tema
-
Never explain, never complain.
-
nej vi må nok bare opdaterer vores lister....og følge med i de udenlandske medier om europas fremtidig
-
økonomiske tilstand
-
i takt med at et græsk exodus bliver mere og mere tydeligt så tror jeg aktierne vil følge med ned.
-
så på upsiden er der at grækerne har lagt sig på maven, på nedsiden er historien om at tyskerne er i bakgear
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind