Aktiesnakken — September 2011
-
Jeg lugter store problemer lige rundt om hjørnet.Vi kan opleve kraftige kursfald når som helst !
-
-
Der er vel egentlig kun to veje, når det nu ikke er muligt for piigs at devaluere sig ud af gælden, mens de har EUR - enten en seriøs haircut af kreditorerne, eller også en udtræden og dermed devaluering. I begge tilfælde er vi i et niveau, hvor der er tale om sovereign default
-
haircut er jo ikke default sådan rigtigt
-
haha aka - har du afstemt den med kreditorerne?
-
iøvrigt er det gælden der får en haircut ikke kreditorerne
kreditorerne får klippet noget andet end håret -
det er utroligt vi står her igen
-
vi har aldrig været væk
-
nej...
-
Det er mit gamle mantra fra de glade EI dage - "Det er gået galt. Vi ved det bare ikke endnu!"
-
som Nordeas "dræber-chef" udtalte igår. Man er enten vinder eller taber.
-
han træder vist grundigt i spinaten i disse dage
-
Ja han har ikke fået en heldig start
-
hvem har i øvrigt hugget omsætningen i GEN? Jeg kan ikke finde den
-
der er træthed i medicon valley
-
er det det, de kalder rigor mortis i den branche?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind