Aktiesnakken — August 2011
-
aka >> ..og vestens teknologisk forspring har vi givet væk til asien

-
præcis laerlingen!
-
Men det vil gavne menneskeheden, og vi har ikke givet det væk. Vi har brugt det til at holde skibet kørende
-
Godmorgen
-
vi har byttet det væk
-
ja, vel en tidlig overlevelse kamp hvor de europæiske lønninger så har har kunne stige yderligere..så graven kunne blive endnu dybere:)
-
ja. Kina har gjort det helt rigtigt. Vi har gjort det knap så smart
-
og nu bygger de teknologi der er mere avanceret end vores.
-
men vores kloge politikere har jo sagt at vi ikke skal konkurrere med kina, så .. http://wulffmorgenthaler.dk/strip/2011/01/06/Karriere
-
de politikere vi har i europa fatter intet af hvad der skaber industri eller innovation
-
de er overtaget af scient. poler der spinner løse ender og aldrig har set en industriarbejdsplads i deres liv
-
(er selv scient. pol :-))
-
scient.pol'erne og de andre kloge hoveder lærer det nok en dag når deres politikerjobs bliver outsourchet til asien....
-
man vinder ikke et valg på at sige sandheden..folk ved ikke hvor store problemerne er
-
Ja, vores kommende finansminister klarede ikke engabg en bachelor på RUC, endsige et arbejde
-
der er altid brug for folk der stikke andre folk blår i øjnene
-
Helle T har kun været 'konsulent i LO'. Konsulenter laver ikke andet end at få løn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind