Aktiesnakken — August 2011
-
Men ok det viser også at Ditlev stadig ikke har fået omvendt analytikerne. Så vi skal nok frem til og med Q3 regnskabt for det billede måske for alvor kan ændre sig
-
gobe jeg bruger heller ikke analytikers kurs mål til noget. Det jeg bruger analyser til er om de har nogle detaljer jeg ikke selv var klar over. Men det er klart hvis man er negativ indstillet så bliver alt farvet negativt
-
Lidt lige som tv2 indslaget. Der blev fortalt rigitg meget om mulighederne fremadrettet for vestas. Men 2 ud af 3 klip gik på DE og bestyrelse. Og det fyldte altså stort set ikke noget i den lille halve time seancen varede
-
så det var tydeligt at de ville den negative vinkel
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind