Aktiesnakken — August 2011
-
Det lød til at likviditeten så fin ud..
-
Ja jeg synes også det ser fornuftigt ud. Og med uannoncerede ordre også i 2012 så er jeg allerede på ca 4500mw. Så det bliver på den pæne side af 6000mw
-
Lød til at der var gode bilaterale lånemuligheder..
-
troldmanden, står på side 33 i præsentationen http://www.vestas.com/Admin/Public/DWSDownload.aspx?File=%2FFiles%2FFiler%2FEN%2FInvestor%2FFinancial_presentations%2F2011%2F2011_Q2_PRES_UK.pdf
-
Nu afventer jeg lige og ser hvad der sker med kursen de næste dage, men eller kunne jeg godt finde på en købe den første post til den lange..
-
hvis nu man skal spille djævlens advokat i forhold til margin så er det store fald i garanti forpligtelser på 0,5% jo noget der direkte kan mærkes på bundlinjen. Ergo hvis man spiller djævlens advokat kan man sige at de har nedsat den ekstraordinært for at rede margin på 7%
-
Men når der ikke bliver nedjusteret nu så tror jeg ikke længre vi skal frygte et ordentligt hug i margin som Nordex. Og skulle det ske at den bliver 6,6% så betyder det helelr ikke det store så længe kursen er på dette niveau
-
Meget enig trold...
-
FLS har godt nok rygget sig noget i fra... Nu må vi se om det hedder Carlsberg eller VWS for FLS i morgen..
-
og så kan jeg se Q3 præsentationen bliver i DK. Sagde han noget om hvorfor den gør det? Siden de er begyndt på London/US har de kun én gang holdt det i DK. Og det var sidste år da de fortog masive fyringer
-
også enig... det vigtigste er at de får bevist at de rent faktisk kan tjene penge på dette kapacitetsudnyttelsesniveau
-
Det eneste er 2015 målene, men selvom de bliver nedjusteret så er det vel også indpriset - og mindre vækst kan vel også gøre det...
-
og så kan vi kun drømme om hvad full udnyttelse vil medføre en dag.....
-
Det var noget med deres nye lokaler i Århus, mener jeg han snakkede lidt om..
-
men så skal troldmanden se om han kan komme med......
-
ahh ja deres nye hovedkvarter i århus er færdigt her hen over sensommeren
-
Kan det lade sig gøre? Skal man ikke have pressekort eller lign?
-
Lige præcis...
-
Har lige købt op i Carls. Håber så sandelig på en positiv reaktion imorgen!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind