Aktiesnakken — August 2011
-
så ikke dumt at begynde at samle nu, men jeg satser bare på at folk bliver trætte af at vente....
-
Godaften, er der nogle som samler lidt op i DNDN aktier, den virker noget oversolgt...
-
på trods af den merck-usikkerheden op til udsættelsen synes jeg ikke den fik tæsk nok på det....
-
det er trods alt endnu en udsættelse og et langt studie der skal gennemføres førend man kan file
-
jo - jeg huskede forkert...det er 10mio aktier der er ca... og ikke 10kr udbytte.
-
det er også en fejl i opgørelsen
-

-
5000? der står da 5kr?
-
der til gengæld lidt tosset af alk i deres eget regnskab under "aktiedata" skriver det samlede udbytte... og ikke udbytte per aktie.
-
haha - ja ok.. så er der også 1,6mio ansatte
-
alk's tal er iøvrigt i mio i deres regnskab...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind