Aktiesnakken — August 2011
-
Jo men hvad er det jeg ikke ser - to analytikere har den jo på ca. 300 som kursmål? CEO forfølger selvfølgeligt at den der lever stille lever godt konceptet og er generelt ikke særligt aktionærvenlig, men alligevel. Thorleif Krarup og Sten Risg fra Novozymes indtrådt i bestyrelsen for nylig. TROR de kan trække den ud af dyndet og øge tilliden hos analytikerkorpset.
-
-
jeg har den på ebit 200. Tyskland rammer dem. Samt bekymringer om generelt tilskud fra de fattige europæiske regeringer. Men til den lange er den interessant pga. historikken, samt pipeline
-
ved ikke hvor du har de 380 fra
-
masha husk at ebitda ikke er det gængse e i p/e
-
-
det er nok earning jeg har fået ind i hovedet til 200. Se collers kommentar
-
Papa - det er altså 46,51- og den faldt på en ekstremt positiv dag. Giver mig minder om I-data - frygtelige minder. Danske havde kursmål på 1600 på IData ikke lang tid før den kollapsede....
Tror ikke jeg tør PAN over kurs 40. Et massesøgsmål kan blive grimt og er charmsene stadig et salgshit, hvis man fortsætter "high-end" som target - og ikke "everybody"? Var charmen ikke at alle kunne tale om hvordan de havde sammensat netop deres charm - hvorfor de havde valgt de elementer til det osv?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind