Aktiesnakken — August 2011
-
nej, ikke noget revolutionerende nyt, men en bekræftelse på turnaround/rebound mht cashflow. Det betyder alt andet lige en væsentlig reduceret risiko og bekræfter selskabets gradvise transformation
-
så jeg er behersket glad og tilfreds
-
yep - men i disse tider vil vi se håndterlige news... og ikke kun snak om fremtidne...desværre
-
nu er det nok kun et tilbagekøb der sætte gang i den pt.
-
S&P stiger 4,63 og så er futures i - 1 næste dag, så går europa straks i minus 2% jeg tror simpelthen vi er mindre intelligente her.
-
fik også købt dsv i går aftes til 104,5
-
Dow er 3,75 % nede for 2011 mens dax er 17% og c20 er 21% nede, meget af det er de dumme us-futures, tror jeg
-
ser ud til vi skal op igen nu
-
købte nogle fls
-
jeg har lagt mine qecc´er til salg i 4,65. Det er 18% på 2 dage. det er meget fornemt
-
men nu skal de altså også lige går igennem først og ikke lave en dno boeing på mig
-
mjah, hvis man havde ramt den ordentligt havde den givet over
-
25%, men altid nemt at være bagklg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind