Aktiesnakken — August 2011
-
mumtaz: qec er bundsolid, working capital udgør ca 3.15 NOK af aktiens pris, så man kan akkumulere ved at købe på dips og sælge lidt mindre ud på efterfølgende stigninger.
-
@ kristensen. Ja det er ikke længe siden at dansle politikere var meget hårde i filten og sagde nu måtte de klare sig selv. What a difference a day makes. Meld jer dog ind i den erhvervsøkonomiske virkelighed og ud af jeres stokromantiske forstadspolitik
-
go morgen
-
Men gør det langsomt, for der er ikke indlagt nogen kurseksplosioner sålænge Quebec er på pause.
-
mumtaz: ja det læste jeg. jeg ville istedet fx have nøjedes med at sælge 90% af det indkøbte, og på den måde akkumulere.
-
Men det bliver der rig lejlighed til hen ad vejen

-
Hvornår plejer de at komme med cc Horka?
-
Godmorgen
-
så er vi igang på 4.75
-
ja, det ser desværre ud til at være et non-event....
-
jeg er i hvert fald ikke faldet over noget revolutionerende nyt
-
aka: ved det ikke, har aldrig haft tid til at følge deres cc live
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind