Aktiesnakken — August 2011
-
mumtaz der er Vestas som sådan også. Med mindre de laver en Pandora så er den på de fundamentelle tal billig
-
Selv efter en mindre nedjusteing. Men der er en del usikkerheder på vindmølle markedet pt. Og så med vestas historikken i ryggen så får den
-
altså ekstra prygl.
-
jeg gik ud af vws omkring 120, bla pga nogle af dine forudsigelser troldmand, så tak for det

-
og derfor har jeg valgt ikke at købe selv nu på disse niveauer idet jeg godt kan frygte for effekten af en nedjustering
-
Modsat hvis de pludselig får overbevist marked om at nu har vi set bunden for vestas problemer så vil kursen nok tage
-
en hurtig og relativ kraftig stigning. Men jeg vil heller risikere at købe på et højere
-
niveau i en stigende trend end købe på et for højt niveau i en faldende trend. Og pt er trenden newd....
-
nu spurgte de sku direkte om der har været svindel i tallene tidligere
-
aspekulant. TLK med det salg

-
av hrmunk. Godt nok er vestas også faldet en del (igen) i dag. Men det var da klart at fortrække frem for Pandora

-
ja runski det er bestemt også en risiko. I hvert fald at det bliver trukket til Q3 regnskabet hvor 2015 palnerne bliver opdateret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind