Aktiesnakken — August 2011
-
år
-
Efter Pete har været igang, Vws next..

-
købte vws for første gang længe idag...
-
ved jeg ikke.. nu snakker vi jo om 50 mio usd i chatten
jeg har kun 400, tror egentligt barej ge beholder dem -
skla den i kurs 80 så var det jo dyrt, men kurs 89 så giderj eg ikke tænke så meget over det..
-
tja.. du er hvis ikke den eneste der er lidt forsigtig i øjeblikket, måske det er mest fornuftigt..
-
Velo tilbage i 1,12 tænk på alle de non´er der var inde og sælge til 94 øre hver gang index faldt 0,1 håber de værste er siet fra nu.
-
Så bliver du glædelig overrasket

-
Den amerikanske aktieanalytiker Jim Grant anklager de matematiske computermodeller for at være 'kernen i den økonomiske krise', og finansguruen Warren Buffet har kaldt de abstrakte produkter for 'finansielle masseødelæggelsesvåben'. http://videnskab.dk/kultur-samfund/algoritmer-er-tikkende-bombe-under-finansmarkedet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind