Aktiesnakken — August 2011
-
Hvor mange % har du tabt på Vestas Mumtaz?
-
Utroligt det kan få DAX til at stige 0,75% momentant. Det er jo pivringe.
-
Og handelsbalancen lige rykket 3 mia til den forkerte side.
-
Haha, en på Bloomberg undrer sig over at der ikke er positiv reaktion over, at der er 5000 færre nytilmeldte ledige end forventet. Utroligt.
-
BDI stiger 0,9
-
Ja okay. Jeg købte den lige inden krisen i Japan, og fik inden for en uge en procentvis stigning på ca. 30%. Den styrtdykkede dog ummidelbart efter, og det endte med at jeg solgte den til en kurs, der gav mig 5kr i profit! Der kunne man nu alligevel ikke lade vær med at grine
-
vestas under 90
-
bare for lige at komme lidt slat i såret aka?
-
Så får nordea hug for nedbrud i netbanken http://borsen.dk/nyheder/investor/artikel/1/212570/nordnet_scorer_kunder_paa_kritisk_aktieuge.html
-
salt.. suk..
-
En på EI har meldt Nordea til politiet over det
-
hahaha EI de er så ........
-
må lige indskyde at jeg faktisk blev smidt atf nordnet i fredags, selvom artiklen påstår noget andet
-
Centa er gået helt i sølvpapirhat-mode. Det er sjovt.
-
Centa på euro?`:D
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind