Aktiesnakken — August 2011
-
så det tror jeg næppe
-
man kan se alle de frække nøgletal her i MUSD http://www.ds-norden.com/investor/keyfigures/annual/
-
With 85% coverage, Dry Cargo is well prepared for a challenging market in 2011, while Tankers with 36% coverage is more exposed to a market where spot rates are expected to gradually increase.
Exclusive of the substantial non-recurring income from 2010, EBITDA in Dry Cargo is expected to decline to USD 125-155 million in 2011, whereas EBITDA in Tankers is expected to increase to USD 20-30 million. NORDEN’s EBIT is estimated to be USD 55-95 million, without any sales proceeds and with higher dep
-
de kan uden problemer udtaler 300-500 mill DKK svarende til yield 5-7% efter min mening.
-
@tdae og evt. yield diskussion på Norden: In the period, NORDEN aims to provide shareholders a return higher than our peers.
-
men selvfølgelig hvis Peers går igennem bunden
-
de sidder på 3 milliarder i cash....så deres payout ratio kan sagtens overstige 100% uden at det kompromitterer noget
-
men selv med 300 mill svarer det i dag til yield 5% circus. Det er da fedt nok
-
men jeg siger ikke noget om "bør"

-
men det "kan"
-
vejen for vestas bliver sat ved deres næste kvartalsregnskab
-
hvis de skuffer der, så tror jeg der kommer en reaktion og så må man se med nøgterne øjne på et nyt regneark for vestas
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind