Aktiesnakken — August 2011
-
vasi.. jeg har selv købt lidt bava lige nu pga den har fået temmelig mange tæsk. men ang regnskabet så tror jeg ikke man kan forventet noget
-
http://borsen.dk/nyheder/politik/artikel/1/212293/valgforsker_uro_skader_loekkes_vinderchancer.html mærkværdig konklusion at folk vil vælge en rød statsminister i økonomiske krisetider. Det er da et fuldstændig grundlæggende fejlskøn.
-
det bliver us der bestemmer retningen igen igen.
-
Ja, der er sandelig pres på at få SP under 1170 sådan for alvor.
-
Muntaz.. jeg køber ikke FLS før US vågner tør simpelthen ikke.. Jeg vil gerne have DSV under kurs 100
-
det er helt vildt så mange tilbud der er. Alt falder
-
Akademikeren: Tror du de bliver ramt endnu engang? De faldt jo 20% så sent som i fredags pga. Dendreons manglende salg i USA. De opnåede jo kun ca. 20% af det forventede salg i USA. men troede sgu ikke det ville påvirke yderligere!
-
Jeg har altid være facineret af DSV og hvordan de har performet..
-
alt biotek i danmark bliver kastet i grams nu, så det er svært at se hvorfor BAVA ikke skal blive ramt. Neuro også
-
Vi er jo dernede nu hvor biotek skal handles til deres cash position
-
mumtaz jeg har lagt en limit ind i DSV i kurs 96, så må vi se om det kan lade sig gøre at komme derned indenfor de næste par dage.
-
man skal nok holde sig fra de mest risikable biotek selskaber.. Biotek: Branche varsler snarlig massedød https://www.nordnet.dk/mux/web/analys/nyheter/visaNyhet.html?itemid=187161013&sourcecode=ddk
-
Er helt enig. Man kan ikke ligefrem sige at gode gamle Aamund har en god forretning kørende, men det er bare svært at forestille sig at kursen falder til en lavere værdi end 50. Umiddelbart virker det jo som et røverkøb! Men det skal man vel sige når man selv købte op til kurs 110 i sin tid!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind