Aktiesnakken — August 2011
-
kig på det fundamentale og køb efter det
-
Meget enig aka.. Og derfor er jeg gået i gang med at opbygge en langsigtet portefølje af aktier med "forhåbentligt" gode fremtidsudsigter.. Man kan ikke ramme det hele på bunden, så man må dryp købe løbende..
-
jeg sidder også med coller og forbereder en modelportefølje med value/div aktier
-
og det var til kristensen, som jeg er helt enig med

-
Først var det virksomhederne der ikke havde likviditet, så var det bankerne der gik ned og nu er det nåe til staterne...(I prioriteret række følge)
-
-
det er ikke mange institutionelle penge i aktier alligevel, de ligger i obligationer
-
skal de ikke over til os og lege?
-
Virksomheder går ned "dagligt" og er som udgangspunkt ikke farligt. Når det til bankerne, er det fordi for mange virksomheder går ned. Når det til staterne, er vi ude i sidste række og så er det altså skidt..
-
valueaktier er ikke dem der får flest tæsk
-
Det lyder som et spændende projekt, aka
..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind