JV - jeg arbejder ofte med ansatte i EU - jeg har endnu ikke mødt en af dem der havde under 60 timer om ugen
sjovt - omvendt proportional arbejdsindsats med skattesatsen...
er EU-ansatte ikke offentligt ansatte i din verden. Det hedder vidst ellers noget med European Civil Service.
har du mødt nogen, der var deres løn værd? bare en brøkdel
JV - netop - som det også gælder os i FN systemet, som på Unicef i København osv osv - men hvorfor flytter du ikke bare med hele familien og
får konen til at gå hjemme og ikke tjene noget osv?
ikke alle har samme afslappede forhold til at skabe værdi for samfundets svage
JV - har vel mødt 5% der ikke var deres løn værd - som man kan sige i enhver virksomhed. Hvor mange kender du og har du talt med siden du
kan sige de ikke er deres løn værd?
jeg mangler endnu at møde en
problemet er vel snarere ubalancerne - nogle tjener givet alt for meget - og ikke kun i toppen....
nå jamen så tal dog med nogle og find ud hvordan deres virkelighed er skruet sammen - politiske organisationer er jo politisk styret og ikke
styret af de ansatte. Er det ikke sjovt at nåfr jeg rejser med en kammerat fra en privat virksomhed kan vi ikke nyde turen sammen - for han
sidder på buis i ALLE virksomheder OG offentlige OG overstatlige organsiationer bør man ALTID spørge sig selv:
HVEM betaler min løn - og agere derefter - men man kan jo ikke selv beslutte hvad man vil mene i en politisk styret organisation vel
JV/nohope: eu reglerne har først en deponerignsordning før bøder
og regler er ved at blive meget mere avancerede med tidligere og mere målrettede sanktioner
JV- der er også me
gen bureaukrati i private virksomheder
der er hære af marketing folk, controllere mv
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind