men er helt enig i at det er alt for løst - du har bare kun dialogens vej- HVEM skal håndhæve det? Merkel med en nihalet pisk eller Sarkozy
Nohope - DKs økonomi er vidst ikke meget større end Hamburg og Omegn så det havde nok ikke betydet ret meget
EUR systemet har et massivt indbygget paradox - hvis man ikke kan holde konvergenskravene, så får man en bøde. Men så kan man jo slet ikke
holde konvergenskravet....
Egentlig hidser det mig ikke op - men man skulle have krævet en deponeringsordning - overtræder man reglerne røg deponeringen
Problemet er vel at Politik kan bygge på dialog, men når det kommer til penge kan man ikke forvente at dialog er nok show me the money
godt nok bliver bøderne ikke effektueret. Men det system er sgu for viderekomne bureaukrater.
Erhard jakobsen foreslog engang omkring 1995 det nohope skriver her - en fond alle havde betalt til - var det 160 billioner Euro han mente
Hvis Grækenland eller for den sags skyld Tyskland havde vidst at deres deponering på xx milliarder i en europæisk central bank ville ryge
pga regelbrud så havde vi haft den nødvendige disciplin
JV - bureaukraterne har INGEN indlfydelse på denne del - INGEN - det er på statsleder-niveau
JV - ville nemlig være nemmere hvis det var som i Kina ikke
nå - men han døde jo også
Jep - men da først senere og ikke af det
Det skal du ikke sige - det vil give en fabelagtig konspirationsteori
er statslederne ikke bureaukrater? Det er sgu da de værste af dem alle
Tilbage til aktierne - TROR DAX faldt som en sten fordi nogle havde sluppet data om German factory orders ud mellem ribbenene før de kommer
det har de velfærdsydelseshungrende overførselsindkomstmodtagende horder, der lader sig betale for deres stemmer
mange kender dem under ders civile navn - offentligt ansatte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind