Aktiesnakken — August 2011
-
det er jo klart at pandora ikke blot fremover står i stampe, fra 50 procent stigning år efter år.
-
det er nærmere et ledelsesproblem i forbindelse med noteringen
-
jeg holder på at au har 100 procent ret, hvis de sidste 10 år med pandora ikke er rent svindel
-
det er de sidste 2 år man ikke lige kan stole på
-
næste år vil selv 20 procent stig ing være nok til at give kurs 150 igen, og jeg anser pandora for et godt køb nu.
-
ALK: Fase III studier med ragweedvaccine (AIT) når primære mål
-
men sølvprisen har også sine spor pt. husk det, hvis prisen falder igen, så står pandora endnu stærkere
-
-
ALK!
-
vi skal nok snart have lidt mere ALK
-
giver det upfront for ALK?
-
insolvens: Det er jo indsalg, børsintroduktionfusk og sølvpris i kombination
-
man laver lidt ekstra nu og giver større rabatter til storkunder som tager mere ind... lige efter bogen
-
det er jo det som pandora har gjort de sidste par år...opgraderet forhandlere og dermed skullet give storkunde rabatter.
-
de små har klaget i over et år om dette problem, nu viser det sig så endelig i regnskabet.
-
alt var timet til lige før børsintro...rent fusk fra sælgernes side.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind