Aktiesnakken — August 2011
-
Jeg vil i øvrigt anbefale SP Group, jeg har regnet på den 117 gange og den kunne ifølge mine egne beregninger koste det dobbelte, tror det er pga af de manglende analytiker vurderinger samt lav likviditet. Direktionen og bestyrelsen har købt op i stor stil (33%)
-
Jeg har på et tidspunkt hørt noget med at siemens skulle slå vestas på længere sigt da siemens havde fundet på en lidt smartere mølle og derfor ville overtage markedsandele fra vestas. Dog ville jeg jo have råd til at handle med vestas i stedet for siemens grundet kurtage
-
Uldar, meget aktuelt er der en debat igang om det emne her http://www.proinvestor.com/boards/45829/Vestas-V112-3mw-VS-Siemens-SWT-30-101-D-Gearloes-stiger-8pct
-
@uldar. Hvis jeg må give dig en anbefaling. Så lad være med at tage aktier med høj risiko, det går som regel galt. Hvis du ikke har spredning nok, så kan du miste alt - for nemt. Jeg ser Vestas som høj risiko. Siemens er fin nok. Ellers vælg solide danske virksomheder.
-
@aspekulant. Den ser ikke helt dum ud den Kronos. Har du et link eller andet til mere info, hvordan fandt du den?
-
Cooper, jeg faldt over den da jeg undersøgte titanium dioxide markedet generelt. Dupont er iøvrigt en anden interessant spiller på det marked.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Ikke´som i skolen med en dårlig karakter, men kontant afregning