@Jørgen, der er nok nogen der har en fornemmelse af der er noget galt Men jeg kender da en del der tjener rigtig godt og ingen af dem ved hvad de betaler i marginalskat. De ville nok brokke sig selvom skatten var 10% lavere haha
Er der noget som jeg har taget helt fejl af eller står Amangerbanken som en af de aktier i som er gået fremad. Skyldes det at "gamle aktier" ikke fjernes fra listen ?
Angående databaser så var jeg hyret ind som ekstern konsulent med database speciale i forbindelse med overtagelse af Bank Trelleborg - en tabel i sqlserveren var på 4 tb. eller cirka 380 mill. rækker
Jeg vare bare sikker på at når banken havde fået lov til at kører så længe så skulle den nok klare den.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.