Aktiesnakken — August 2011
-
man burde fandenbankemig arrangere en tickertape parade for dem, der skaber private arbejdspladser og paradere dem ned gennem hovedstrøget i det lokale storcenter her eneste forpulede lørdag formiddag - men hvad gør vi? iværksætterskat og verdens højeste straf for at besidde viden
-
mit svar til, hvor mange danske arbejdspladser jeg ønsker at skabe det næste år - fuck dig. jeg tænker på mine børn
-
det er helt vildt. fatter ikke at danmark har svigtet sit erhvervsliv. Fatter simpelthen ikke at politikerne kan tro det kan gå mere end 5 år
-
haha - tror du ikke, at topskatteyderne har lugtet lunten?
-
vores demografiske udvikling over de næste 10 år skal nok have en opkvikkende effekt på politikerne
-
jeg kan næsten ikke bære den her diskussion. No taxation without Representation!
-
aka - skal vi ikke vende den om?
-
tænk iøvrigt også på hele fejlsatsningen i medicon valley. Posterchild for vidensøkonomien. Og nu lader vi alle milliard investeringen i stikken når branchen er på vej på markedet
-
hold nu op - vi smider pengene i vind i stedet. DET er fremtiden
-
Alt den merværdi ender med at gå Danmark forbi, fordi vi ikke har followup investeringer til rådighed
-
Jeg bliver så trist så trist
-
vi må lige have en runde i databasen!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Men jeg kender da en del der tjener rigtig godt og ingen af dem ved hvad de betaler i marginalskat. De ville nok brokke sig selvom skatten var 10% lavere haha