Aktiesnakken — August 2011
-
det rækker at kigge på den demografiske udvikling - over halvdelen af den danske befolkning er nu på offentlig forsørgelse - hvor kommer de penge fra, hvis det ikke er sådan, at vi udvider betalingerne?
-
alle de der "små 10 mia" initiativer betyder intet ifht det store dyr i åbenbaringen - vi gider ikke lave noget, og vi vil have borgerløn fra staten
-
selvfølgelig vil de de - men det kan ikke betale sig
-
omkostningerne - både reelle og offeromkostninger er aaaalt for høje
-
man burde fandenbankemig arrangere en tickertape parade for dem, der skaber private arbejdspladser og paradere dem ned gennem hovedstrøget i det lokale storcenter her eneste forpulede lørdag formiddag - men hvad gør vi? iværksætterskat og verdens højeste straf for at besidde viden
-
mit svar til, hvor mange danske arbejdspladser jeg ønsker at skabe det næste år - fuck dig. jeg tænker på mine børn
-
det er helt vildt. fatter ikke at danmark har svigtet sit erhvervsliv. Fatter simpelthen ikke at politikerne kan tro det kan gå mere end 5 år
-
haha - tror du ikke, at topskatteyderne har lugtet lunten?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind