Aktiesnakken — August 2011
-
-
Nu skriver Paulus jo i sit brev at kærlighed til penge er roden til alt ondt så hvis du er hurtig kan du jo sælge til 1,00 i morgen og ja jeg tænker på de 30 kilo Velo du gav 1,25 for, væk med dem - scooterhoved!!
-
32 korintherne? Jeg solgte i 1,55 så jrg har meget kærlighed til velo

-
ok, ha, ha jeg solgte 10 kilo til 1,57 det hjalp på mit gak så jeg har købt lidt op igen.
-
Er det ikke danske der har kursmål 2,6?
-
jo og de har altid ret, så jeg jeg solgte bare for at få et bedre gak

-
Det bliver danske glade for at høre.
-
jeg tør godt apm
-
nej de er stor leverandør til iphone
-
ift. broadcomm blev jeg lidt pas på det store insidersalg der var efter regnskabet
-
men selve væksten er rigtigt god og de tjener gode penge
-
jeg regner med at have købt for 50.000 kr(ved godt det ikke er så meget - men pengepungen siger stop:). i hver når jeg er færdig med at købe og så lade dem stå ihverfald til lanceringen af iphone og måske også længere - har i hørt noget om lanceringen af iphone
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind