Aktiesnakken — August 2011
-
Fedt. Det er der nok mange herinde der kan bruge
-
Hvis du støder på nogle spændende russiske aktier så må du gerne flage dem også
-
Det skal jeg gøre - men umiddelbart så skal man have et meget godt lokal kendskab eller så skal det være større virksomheder. Der er mange virksomheder her som efterspørger kapital. Selv har jeg gang i en lille virksomhed hvor vi vil bearbejde træ og eksportere.
-
Spændende. PI kan godt lide entreprenører
-
Vores styrke er at det er billigt at producere her. Vores svaghed at at det offentlig intet gør for at hjælpe med noget eller gøre tingene nemmere. Et lille eksempel var da vi skulle giftes skulle vi vente 3 timer i et varmt kontor på at det blev vores tur til at få sat papir arbejdet igang. Da det blev vores tur fortalte de os at "vi har ikke den rigtige farve papir - kom igen imorgen" sådant er det alle steder her.
-
Ja det er en kæmpe barrierer for at gøre forretning. Det er en af fordelene i DK. At man kan indgå kontrakter og de kan håndhæves og at man kan forvente kompetent myndighedsbehandling
-
Ja hvorfor? En større pensionskasse?
-
Men det var MLI der solgte gen ned til 35 idag så den havde svært ved at finde sig selv og endte i 36,51 og bare sådan på een gang, en kunde må have sat en del penge til. Hvorfor sker det??
-
Investorerne er trætte af biotek
-
ja men de er vel ikke dumme eller filantropiske så de ønsker at sælge så billigt som muligt, det må være noget andet.
-
jeg tror hele tiden om Velo at nu må de værste scooterhoveder da have solgt ud, men nej...
-
Jeg synes jeg så et libk fra coller om at de havde solgt noget af inventaret, men det var måske en drøm
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Det bliver spændende at se når Apple kommer med den nye iphone. Måske man skulle overveje at udvide med lidt flere apple når doller kursen er så lav som den er .