Aktiesnakken — August 2011
-
de 50% industriarbejdere, der har mistet deres jobs pga manglende konkurrencestyrke takker dig sikkert i deres overførselsindkomstfinansierede boliger
-
din fordelingspolitik har taget deres jobs væk - og nu vil du lade dem dø af sult?
-
de har ført den samme politik med høje skatter og høj omfordeling. Dit alternativ ville bare beskatte højere og fordele mere
-
Så nu vil du lade resten af arbejdsstyrken miste deres jobs? Hvor er den sociale retfærdighed i det?
-
haha - du har helt ret - sigøjnere og socialdemokrater med deres beskidte fingre i mine lommer kan få mig i det røde felt
-
Spammere manipulerer aktiekurser http://npinvestor.dk/nyheder/spammere-manipulerer-aktiekurser-230969.aspx
-
tidligere konservative - men de har forladt mig
-
partiet er et strålende eksempel på, hvad det betyder at have mindre begavede og visionsløse ledere på toppen af en organisation
-
tilsvarende kan ses i socialdemokraterne. Det er dæl'me ikke ligefrem en braintrust i den organisation
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind